run fatty , run!

hela livet består av utmaningar. För varje utmaning vi klarar av, liten eller stor, så tar våran självkänsla och vårat självförtroende ett enormt steg mot rätt riktning. Vilken är kanon!  Men på vägen till det där klivet, så glider sjävlkänslan och självförtroendet ständigt åt det mindre bra hållet, då vi hela tiden pressar oss själva att vara bättre, göra bättre, se bättre ut osv. Med all denna press, om att ständigt söka det där som vi inte har, glömmer vi lättare och lättare av hur man faktiskt kan vara lycklig och hur man kan tycka om sig själv utan att behöva de dyraste skorna, de allra bästa betygen eller det mest välbetalda jobbet.
Run Fatty, Run! är en antydning på att vi ständigt kommer springa, genom livet. Dagarna går så fort och det är inte sällan man hellre ser framåt än på det man har och gör nu. Jag är inte bättre jag. Men den här bloggen ska handla om att må bra. Jag skulle vilja kalla den för en Hälso-blogg, fast utan böngroddar, yoga och anti-materalism. Jag vill bara dela med mig av vad jag, och mina vänner mår bra av. Jag vill dela med mig av positiva vibrationer, framsteg och en vardag som , trots begränsat med pengar på kontot och noll publicerade bilder på mig i hänt-extra, kan vara väldigt väldigt lycklig och rofylld.
Jag kommer dela med mig av mina Egoboostar, jag kommer träna en del och tipsa om det och jag komme dela med mig av mina egna och andras måbra-tips! Hoppas det låter kul och intressant, för nu kööööör vi
//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0