black clouds

ute regnar det och jobbet har inte ringt idag, vilket betyder att jag är free to do whatever I want! Vilket inte alltid är så lätt när man försöker spara pengar till nästa veckas Paris-weekend. men här har jag en liten lista av saker som jag kan göra, denna regninga lediga dag eller nästa regninga lediga dag :
- blåsa upp pilatesbollen och testa det medkommande träningsprogrammet.
- göra tre oslagbara spotifylistor; en för träning, en för avslappning och en för buss och tågresor!
- sy om kläder som jag tänkt på att sy om.
- börja skriva på någon slags novell av nått slag. jag skriver ju inte så mycket utöver bloggen längre, och jag älskar ju att skriva!
- pilla med design till denna bloggen!
- se om man har någonting man kan sälja på tradera.
vad gör ni när ni är lediga och det regnar?
Lots of löööv / sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0