tänk tänk tänk tänk

man tänker mycket när det händer så hemska saker som det gjorde igår i Norge. Och trots det att jag inte har någon direkt relation till Norge, så känner jag med norrmännen i deras sorg och förvivlan och framförallt ilska över varför någon sådant hemskt kan hända i dagens demokratiska samhälle? Men man kan inte sitta och undra hela tiden, man måste acceptera att det händer och sedan börja kampen mot den ondska och hat som dessa människor bär på och som gör dem kapabla till att göra saker som dessa..
Så ja, idag tänker man. Jag har jobbat, och tänkt. Och nu tänkte jag sticka ut och ta en springrunda. det var ett tag sedan nu, och trots det att jag inte tänkte vara miss fit i sommar så kan det bra att hålla igång kondition och muskler så att man kan sätta igång ordentligt när hösten sedan kommer, för det lär den ju göra... någon gång ...
mer blogg blir det senare! Tänkte bjuda på lite Må bra-tips! :)
lots of löööv / sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0