springa av sig energi

nu ska jag springa av mig all energi som ligger och bubblar i min kropp, så att jag kan sova ikväll, så att jag sedan kan vakna imorgon bitti och ta tåget till Falkenberg med Jossan, så att vi sedan kan bli upphämtade av Axel, så att han sedan kan köra den lille lille mazda till den lille lille håla Emmaboda, så att vi sedan kan sätta upp vårt lille lille tält och ta en bärts i den lille lille soleskenet. ja, ni ser min poäng!
Jag har hur som helst nästan lyckats göra mina blå/svarta Dr.Martens till så gott som nya, med lite spritpenna och skoputs. se där ja, vilken uppfinningsrikedom det finns här!
Snart är den 17e cd-skivan till festivalen färdigbränd, då springer jag iväg och hämtar cykeln i Åsa, sen cyklar jag hem igen. (låter roligare än vad det är.... ) Känner efter en dag av att ladda ner låtar samt bränna ner alla på skivor, att man uppskattar spotify och mp3-spelare och allt sånt där så himla mycket mer! tack gode gud att man är född på 90-talet!
Ciao sålänge!
såhär snygga var dom INTE i vintras kan jag säga!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0