13th day of July

Idag ska jag jobba, ett riktigt kort och riktigt chill pass i Kassan på Ikea fooooooood. Känns ändå helt okej!
så nu har jag, efter tillsägning från herrn i huset (axel då..) städat det som städas ska innan han kommer hem, samt tittat på Plastikkirurgerna (hihi, älskar tjockisprogram och bröst!!) samt lekt lite med webcameran i Axels dator. Det var inte så skoj. detta var den enda bilden som blev bra, fast ändå blev den inte det ;



jag har i alla fall bantat bort min vänstra arm. kände att det var nödvändigt!

så, efter jobbet blir det till att handla BIG TIME. Texmexfest för 20 pers = mycket tortillabröd. Vad ska du göra idag?  Lots of lööv / Sara

Kommentarer
Postat av: Josephine

Du är gorgeous, alltid :**

2011-07-13 @ 21:52:37
URL: http://anusbananus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0