back to basic

Idag har jag jobbat. det har varit en jättefin arbetsdag, faktiskt! Massor av människor som jag känner, däribland fina Hanna och Underbara Sofie har varit och hälsat på mig. och sen så har jag jobbat med typ bara människor jag tycker hemskt mycket om, vilket gör att arbetsdagar a la 9 timmar känns som 4 ungefär. Nemas problemas, helt enkelt.
och vet ni hur lycklig jag blev när jag insåg att den 25e är redan nästa vecka? jag trodde det var om två veckor! Längtar till göttelönen!!!
Imorgon och på Torsdag är jag ledig! Ska bli skönt. sen så är det jobb 6 dagar i rad. ay caramba! Men jag pallar nog, för jag pallar det mesta. i am the pallmaster, so to speak. Så imorgon ska jag göra tusen saker, vilket känns fint ändå med tanke på att jag ska komma igång med lite rutiner nu igen efter sommaren. Så upp och hoppa kl sju blir det nu, varje dag som Axel går i skolan. Det är min plan. så nu vet alla det!
Nu har jag ingenting mer intressant att skriva. så intressant är jag!
Hey ho lets go (ÅHH på jobbet igår var det en unge, typ 3 bast, som hade en ramoneströja med "Hey ho Lets go" på ryggen. dösött jö)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0