morgonmonster

jag är inte en morgonmänniska. även om min pojkvän kanske försöker vända mig till en sådan så är jag inte det. jag är trögstartad, som fa-an! men när jag fakiskt tycker om mina morgnar, så ser dom ut ungefär såhär:
sovmorgon till minst halv nio. snooza lite på det skadar aldrig. sedan är det no hurry med frukost eller påklädning. Solen får gärna skina och värma lite, så man kan sitta ute och äta frukost. och sen så ska man rulla iväg till bussen i lagom tid och slippa svettas och stressa på cykeln.
Idag SKA bli en sådan gosig morgon. punkt nr ett är avklarad. jag börjar kl 14 idag så jag bör åka senast halv ett, hemifrån. känns gott... nu blir det en morgonprommenad! Kyss og Klem
/ Sara

Kommentarer
Postat av: Rebecca

samma här

2011-06-08 @ 10:16:40
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0