DAGENS BOOST

Jag har under dagen vandrat i negativa tankar, vilka jag inte tänker dela med mig av. hade det varit en klagoblogg, så visst. men den här bloggens enda mening är att sprida glädje och positiv energi, till både mig själv och alla andra, så vi skippar det. småsaker behöver inte bli större än vad man gör dom till, har jag inte rätt?
fokus på dagens 3 positiva saker:
- Jag fick skjuts till jobbet, och fick dessutom äta en snabblunch med min fina mamma!
- Jag fick min skatteåterbäring! En extra tusenlapp sitter aldrig fel + att jag bara har spenderat 10 kr idag! Good work!
- Jag slutade kl 20.30, gick i shorts och jeansskjorta och det var ändå varmt! Dessutom fick jag träffa Matilda en stund i stan, alltid trevligt!!
nu ska jag göra det jag sett fram emot typ mest idag - sova! Imorgon tänkte jag köra 8,5 kilometersrundan igen och se om jag förbättrar mig, och sen kanske det blir lite pillipill med designen till denna solskensblogg.
Lots of löööv / Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0