smartsara

smartsara har varit i farten. lägger telefonen far away sängen när hon ska sova, dessutom på ljudlös. vaknar vid 10 och ser att jobbet har ringt 4 ggr. Jag som verkligen hade behövt jobba, kanske inte mest för pengarnas skull utan också för att jag är R-A-S-T-L-Ö-S som f*n. mein mein, what to do what do to. Tänker att man kanske ska springa en runda. eller cykla en runda ner till åsa, för att sedan ta bussen in till Kba och gymmet. kan vara bra att använda gymkortet once you've paid for it! :) Nu låter jag ganska negativ här, vilket är strängt förbjudet så här är tre bra saker med att vara ledig idag:
1. Jag kan städa mitt rum, vilket alltid behövs!
2. jag kan pyssla om mig själv, vilket också alltid behövs!
3. jag kan som sagt träna hur mycket jag vill (vilket alltid behövs!)
vad gör ni när ni är rastlösa och lediga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0