SARAS MUSIKTIPS

tänkte tipsa om en artist och en skiva som jag tycker ruskigt mycket om, som betyder något speciellt för mig samt som är värd att lägga till i sina spotifylistor.

Artist :

FEVER RAY . Också kallad Karin Dreijer, som tillsammans med sin bror har världens bästa vband - The Knife, som jag får skriva om en annan dag. Men Soloprojektet FEVER RAY startades under 08-09 och har släppt en skiva som Karin Drejier turnerade med under sommaren-09.

Jag har länge tyckt om The Knifes musik, och älskar den än idag, men har aldrig fått chans att se detta underbara band live. När jag fick veta att FEVER RAY skulle spela på Arvikafestivalen-09 blev jag helt galen, och spelningen i sig var helt underbar. jag stod längst fram, utan några av mina vänner och bara njöt av en grym laseshow och en grym artist. Sommaren-09 var en lite jobbig period för mig, men med sådan här genomarbetad och fnomenal musik så klarar man allt!

Enjoy!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0