new day of the day

mina rubriker är ganska ologiska. men det är ju som jag, så det kan man inte klaga på. om man nu inte vill klaga på mig också då, så go ahead. Drömde inatt att jag var värsta bitchen och nitade alla. Det kanske är så i verkligheten också, vem vet? Så om ni har nått att klaga på, så gör ni det på egen risk! I will find you. mohaha.


nä men. jag är lite bitter. och jag vet, jag får inte vara bitter i bloggen. här är det ju tjockisar som springer, det kan ju inte bli mer kalas än så! Så nej, no more negative emotions. Ska pallra mig iväg till jobbet om cirkus tio minuter. Kan bli kuwl, kan bli fuwl. man vet aldrig! Vad ska ni göra idag?
Lots of löööv / Sara


(en random bild på mig och mitt hjärta, som pussar på mig innan han åker vid halv sex på morgonen. fin är han!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0