DAGENS BOOST

DAGENS BOOST får också innehålla saker som jag ser fram emot under dagen, okej? Det blir inte för jobbigt för er nu, att förstå att DAGENS BOOST betyder två saker? Det är lögnt? Gott!



idag ser jag fram emot att:
1. sluta jobbet och få komma hem till Axel
2. Få träffa Matilda på jobbet
3. få gosa ner mig bredvid Axel ikväll!



Jag såg fram emot att träna också, men då mr. snor och halsont har smugit sig på så känns det bäst att träningen uteblir dessa dagarna och fokusera på att hålla sig frisk till jobbet, nu när jag får jobba! Eller vad tror ni?
Lots of lööv / Sara
P,s   jag har problem med att göra nya stycken och få luft i texten, fast jag lyckades på något sätt i inlägget under här. vet någon vad som är problemet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0