DAGENS BOOST

Jag tycker om att vara nyttig, och jag vet själv att jag måste hålla mig på mattan när det gäller sötsakerna och alkoholen för att inte gå upp i vikt. Så, förra veckan var ju katastrof - jag säger bara STUDENTEN. men då är det okej..
så dagens 3 bra saker är:
- Jag sprang, för första gången på två veckor. det gick segt, och jag orkade inte hela rundan. Men jag lyckades springa ca 6,5 kilometer och jag känner mig nöjd med det! Nästa gång blir det mer!
- Jag har inte gått upp under dessa vanisnnesveckor, gällande alkohol och mat. Jag har faktiskt, tro't eller inte, gått ner 0,6 kilo! Det ni!
- Jag har idag lyckats hålla mig borta från cola-light, honung i teet, godisnappar (som jag sparar till frankrike nästa vecka!!) samt allt annat som inte ska slinka ner. dessutom har jag fått använda min nya matvåg och duktigt vägt min mat, så som jag ska göra. känns bra!!
EN BONUSSAK!
- Jag har lagt alla mina sedlar och mynt i en skål för att ha med mig till Paris, nästa torsdag. Det kanske inte blir jättemycket men något, förhoppningsvis!
klapp på axeln till mig själv för idag har varit en riktigt duktig dag! Imorgon kör vi igen! :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0