dagarna om dagarna

att börja sin dag med en sovmorgon är oerhört skönt och uppfriskande på många sätt. nackdelen är att man aldrig riktigt kommer igång. men strax ska jag ut i blåsten på en liten runda, tänkte jag. Lika så gott, så får man det gjort. och sen blir det mer packning samt städning av rummet. kanske lite pill på mitt CV och Personliga brev? kan vara en god idé. Avundas min fina vän Sofie som fått en heltidsanställning, hur bra är inte det? Lite avis är man klart, men samtidigt är jag väldigt glad för hennes skull! men höpp höpp, upp och hoppa. nu ska jag inte sitta här. Vad tycker ni om headern förresten?

Kommentarer
Postat av: Linnea Johansson

Åhå, fin blogg detta! Och fin header med! Jag måste säga att det är fantastiskt med en gnäll-fri blogg. Det, framför allt, peppar en väldigt mycket att vara positiv själv :) Hatar visdomsord och "styrkekramar" och fånerier som ska göra en glad och inspirerad. Det är äckligt! Bra blogg Sara :)

2011-06-15 @ 16:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0