hey hey heeey

Eftersom min moder har lånat min laptop till Norge, så är uppdateringen inte på sin topp heller då jag får låna min pojkväns dator med jämna mellanrum. Men det går väl för sig ändå!

Igår och idag har jag varit ledig från jobbet, och det har även Sara varit så vi tänkte att vi hade en liten get togheter. så ca 20 timmar av de senaste 24 har jag spenderat med denna vackra kvinna! och aldrig blir hon tråkig heller, ett riktigt kap. I Like!

Ikväll ska jag och Axel ta oss ner till Prinsen i Kungsbacka för att hälsa och fira finaste Hanna, då hon fyllde 19 igår. Kul kul. Men jag kommer nog inte dricka eftersom jag precis varit überförkyld + att jag har slemhosta = suger. så no alcohol for me noo, inte innan man är kry. det är nog bäst så!

Men nu ska jag gosa med min man! Take care, lots of lööv / Sara

(Hanna & Jag på balen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0